Varje gång är som den första gång vi sågs,

Längesen som fan sen jag skrev något här. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, för det finns massor. Vi kämpar på med oss och huset. Har dock inte kommit så långt med huset.. Badrummet är fortfarande inte klart, men förhoppningsvis inom en månad nu, för sista grundarbetet blir klart på onsdag eller torsdag och då ska kaklaren hit och fixa resten. Jag orkar inte med den här skiten längre, så jävla jobbigt, men snart är det över, i alla fall det här med badrummet, sen kommer nästa, köket.. Eller all renovering med omtapetsering och golv.. Men men. Jag är glad att jag bor här nere och att jag har alla fina människor runt omkring mig! Men jag måste tillägga att jag faktiskt saknar Gävle, alla kompisar och syskon.. ;( <3 Det är jättesvårt och jobbigt att ha ett liv på två ställen.. Jag vill så gärna kunna träffa alla när jag vill och bara ta bussen ner på stan och hänga med folket, men det går ju inte.. Åker i alla fall till Gävle på torsdag eftermiddag/kväll efter att jag har gått av sista natten, och hälsar på ca 10 dagar :) ska bli roligt som fasen! Tråkigt att inte Tony kunde ta semester och följa med.. Hade velat haft en minisemester med honom också eftersom jag jobbar alla veckor han har semester ;/, tråkigt! "Varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu. Allting har förändrats men du finns kvar, allt var svävande men nu så ser jag klart."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0