Nobody said life would be easy..

Längesen jag skrev nånting här. Mycket har hänt och händer just nu. Har ju flyttat till Blekinge till Tony, så nu är vi sambos. Det finns både för och nackdelar. Och som med allt annat så är saker och ting inte alltid så lätt som man önskar att dom vore. Livet är som en berg och dalbana just nu. Det är mycket vi ska komma överns om med renoveringen och vi går varandra på nerverna nästan jämt känns det som, men det hör till antar jag. Men allt kommer att bli bra till slut, det vet både han och jag. Det tar tid bara.

Jag älskar dig, Tony, mest av allt. Och jag vet att vi kommer att klara det här och det kommer bli bra!  



"Life is too short to wake up with regrets.
So love the people who treat you right.
Forget about the ones who don't.
Believe everything happens for a reason.                                                                    
If you get a second chance, grab it with both hands.
If it changes your life, let it.

Nobody said life would be easy, they just promised it would be
worth it."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0