Tankar och funderingar.

Jag saknar Tony hur mycket som helst, jag kan inte förklara med ord vad jag känner för denna människa.. ♥ Du har alltid funnits där och du fanns där när jag behövde dig som mest. Du var min räddning. Du fick mig att inse att jag verkligen inte mådde bra, som jag hade det då. Du får mig att må bra, det har du alltid gjort och jag känner mig trygg med dig! Det är såhär det ska kännas att leva. Ett liv fullt av värme, kärlek och glädje. ♥

Jag funderar, vrider och vänder på tankar, hur ska det här lösas? Jag vet inte. Jag vet vad jag vill, men det är inte så jävla lätt. Jag orkar inte med att ha det såhär. Det tär. Det tär så fruktansvärt på mig. Att ha någon som man tycker så mycket om, ca 70 mil härifrån. Det gör ont. Det finns så mycket känslor. För mycket att sakna. ♥

Du förstår nog inte hur mycket just du verkligen betyder för mig! ♥



Där jag har mina rötter, där jag en gång kom ifrån, dit kanske jag flyr en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0