Kärlek.

Kärlek är svårt och komplicerat. Men någonstans är kärleken underbar. 

Just nu mår jag inte bra. Jag hatar att bo så långt ifrån Tony. Det tär på mig. Jag är inte längre lycklig här uppe.. Hjärtat vill någon annanstans och när detta inte går att fixa på en gång så blir allt jätte jobbigt.

Jag saknar dig varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund vi är ifrån varandra!

Jag förstår inte själv hur lyckligt lottat jag är som har dig. Har dig i mitt liv. Du förändrade mig. Du fick mig att förstå. Du förändrade mitt liv till något bättre och fanns där när jag behövde dig som mest. Det finns inga ord som kan beskriva hur lycklig jag är att du finns. Att du är min. Jag älskar dig!

Låten får mig att minnas en underbar natt..

Kiss - Reason To Live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0