1 dag kvar till hemfärd..

Usch, jag vill inte åka hem härifrån.. Jag vill stanna hos Tony. Det är här jag trivs bäst, och så kommer det alltid vara. Det tär att vi bor så långt ifrån varandra.. ;( Usch.. Men kärleken övervinner väl allt? Vi klarar det här så länge det behövs.

Har haft det jättebra i alla fall. Hunnit med att träffa alla underbara nära och kära (nästan) här nere och varit på Tattoo mässa med Scandinavian Tattoo Magazine i Kristinehamn (Värmland). Helt underbart!

Får se när jag åker ner näst. Fiske 30:e.. får se om jag kan komma loss och åka ner över helgen. Det är svårt att vara "hemma" i Gävle när man har kärleken här nere i söder..


My heart belongs to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0