Det finns en mening med allt.

Längesen som fan jag skrev här.. har haft annat viktigt för mig!

Dagen har varit bra i alla fall! Jobbade 9.45-12.45 idag, bad på Södertull :)
 
Har haft en sjukt rolig eftermiddag och kväll med Alexander Westergård :) Vi har spenderat 6 timmar på två caféer och pratat om precis allt och ingenting! Han har till och med framfört lite egenskriven musik och jag är helt tagen och rörd av hans texter. Vi har inte setts och pratat på "riktigt" sen vi flyttade från Hövdingavägen 2005, alltså mer än 5 år sen. Det är mycket som har hänt som jag inte har vetat om, men som nu kom upp och som vi pratade om. Är sjukt stolt över den han är idag och har blivit, hur han tog sig dit och hur han ser på livet! :)

Saker och ting förändras och blir inte alltid som vi har tänkt oss, men det som har varit och har hänt, har gjort oss till de vi är idag. Det finns en mening med allt.

Den här dagen har fått mig att tänka. Att verkligen tänka efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0