Hej igen, bloggen!

Nu är det dags att uppdatera här kände jag. Jag vet att jag är hemskt dålig på det, men har man annat att göra här i livet så prioriterar man inte datorn och bloggen.

Kom hem från Björkliden - Kiruna förra fredagen (14:e). Hade det jättebra och det var så roligt att få träffa min älskade Mli igen efter 4 månader. Det är riktigt fint där uppe i Lapphelvetet, men gud vad lååångt hemmifrån jag var. Aldrig mer utan Kristoffer, för jag höll på att längta ihjäl mig efter honom.

Allt flyter på bra annars tycker jag. Jag jobbar, Kristoffer går i skolan och snart är det sommar. Fick mitt sommar-schema i fredags också, jag fick 340 timmar under Juni - Juli - Augusti, helt underbart! Cash, cash, cash!

Fyller 21 år idag också, grattis på mig! Har haft en underbar dag :)

Jag älskar dig, Kristoffer! <3


En hemlighet ligger och lurar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0