Work-wekeend, and it sucks!

Som sagt jobb helg i groteska Valbo, jobbigt och suger rätt skapligt! Ogillart som fan..!

-"Vart är den?" -"DÄR!" -"Men vart, jag ser den inte.." -"DÄÄÄÄR, den kryper där!"

Mamma
kom och hämtade mig efter jobbet. Fick mat hemma hos dom, och så blev det tv. Kollade på början av Den gröna milen, riktigt bra film för övrigt. Men sen ville jag hem.

Blev att jag kollade på Millenium, första avsnittet i trilogin av Stieg Larsson, det där som aldrig visades på bioduken. RIKTIGT bra! Kan man annat än älska filmerna som dom är redan? Nu kommer en ännu bättre version. Grymt!

Nehe, sova kanske så man orkar upp imorn.. Går dock inge bra. Inte roligt att sova själv..


"Det är det fan inte! Det är hårt, det gör ont och man blir sjuk!" Haha, riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0