You.

Idag blev det stan med Moggis och Maggie. Massa kul. Träffade även storebror Rasmus, vilket var ca 100 år sen känns det som, roligt i alla fall. Skulle ses en sväng på fredag efter att jag klippt mig.

Ikväll har jag varit i Bomhus hos Li. Daniel kom också förbi och det blev hockey, Brynäs - Djurgården, mycket bra match fast dom förlorade, bättre spel idag. Och sen blev det Sex Rehab, spännande program.

Nu ska jag och Li alldeles strax sova, eller ja sova och sova, blir nog mest prat. Brukar ha en tendens att bli så när vi väl ses nuförtiden och ska sova tillsammans.

Imorn blir det en sväng till skoog, får se vad vi hittar på. Och sen får vi se vad som händer till kvällen, ingen aning än, men sånt hinner ändras snabbt.


You rock my world! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0