Long time.

Längesen jag skrev nu igen. Bättring ska det försöka bli.

I fredags blev det en svettig dag. Kristoffer åkte till skolan. Jag fixade lite saker. Skulle ut och gå med Ragnar. Kom dock bara till Brynäs då jobbet ringde och ville att jag skulle jobba. Fick kuta hem och slänga mig i duschen och kasta på mig kläder och ut till bussen. Hann precis. Usch, hata stress!

Igår blev det jobb i Valbo, gick bra. Åkte till Bomhus och spenderade kvällen med Li och Daniel. Kollade på melodifestivalen och sen kollade vi på "Allt för min syster", jätte sorglig film. Slutade med att jag satt och grinade.

Idag blev det en sovmorgon som hette duga. Vaknade 13.00.. Fy! Åkte hem och mötte upp syster yster. Blev lite mat, film (jag somnade mitt i nånstans) och massa prat :) <3

Sen kom Ragnar hit nu på kvällen. Blev Ballar av stål och massa massa prat :)

Imorgon blir det promenix med Ragnar. Tänkte ta oss till Jysk och kolla lite. Sen tänkte jag kolla med mamma om hon har lust att åka till Valbo, jag har lite att fixa där. Sen blir det mys med Kristoffer på kvällen <3


Rage - Empty Hollow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0