Myspys!

Spenderat massa tid med Kristoffer de senaste dagarna, underbara människa.
Jag kan skatta mig lycklig som har honom. <3

Var på hockey igår, Brynäs - HV71, och Brynäs vann med 3-0. Riktigt skoj faktiskt måste jag säga. Måste börja gå på fler matcher. Skamligt att det här var min andra match jag gick på, sen jag flyttade hit för en så där 9 år sedan, USCH på mig.

Blev jobb idag 07.00. Så det fick bli en promenix imorse från Kristoffer till jobbet. Skönt att promenera alldeles själv så tidigt. Gick bra på jobbet också för övrigt, men jag var tok trött redan runt 9 tiden. Vilket resulterade att jag tok däckade (efter mat och dusch) när jag kom hem, vaknade ca 18.30. Sånt händer ibland.  

Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
Cause this is my life, my friend, and I can't be no one else


Stockholmsnatt, klockren film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0