This is my life.

Var nyss på bio med Moggis och Maggie, I love you Philip Morris (tror den hette så). Riktigt rolig film och grymt störd, men det är så filmer ska vara!

Rockstad Falun, biljett kommer att inhandlas inom kort.
Get Away Rock? Ja tack säger jag nog på det!

Mitt liv passerade just igenom mitt huvud i 190.. Varför vet jag inte, men jag kände att det blev jobbigt. Det är så mycket som har varit så otroligt jobbigt och att allt kommer tillbaka i form av "minnen" gör inte saken bättre. Det finns alltid kvar, det satans fanskapet som kallas "bad memories".. Jag är i alla fall glad att jag står där jag står idag och att jag är den jag är. Jag tog mig upp och det är jag stolt över.

Just nu är jag väldigt glad och lycklig. Tack för att du finns Kristoffer! <3

Och jag saknar Pappa väldigt mycket. Även fast jag snart är 21 så behöver jag honom ibland. Skulle bara vilja åka ner och sätta mig ner och prata med honom. Han förstår saker och ting på ett helt annat sätt. Varför är det så jävla långt ner? Det lutar åt att det blir ett samtal imorn. Får se om jag lyckas lura honom att komma hit. Han kanske har jobb i Stockholm snart? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0