Trött och sliten.

Jag antar att jag inte skrivit här sen i lördags. Det har som sagt varit jobb-helg i Valbo. Och denna helg fick en aning oväntat slut om man säger så.

Jag är nog inte kvar på Madame nå mer som det ser ut. Chefen kom dit i söndags och sa att det typ inte finns jobb och bla bla bla. Jag blev en aning chockad, men samtidigt glad över att slippa behöva känna den där hemska "helg ångesten" över att man ska ut dit och jobba. Jag mår inge bra av att jobba där och då är nog det här meningen. Jag hade ändå slutat där inom en snar framtid.

Ny vecka som inte innebar någon ledighet efter helgen. Bara att sadla om och jobba i Sätra, både igår och idag. Riktigt skönt faktiskt. Men det här med att gå upp 5.20 när Kristoffer ligger och sover skönt är ingen höjdare..

Var på hockey igår också, Brynäs - Djurgården, varav Djurgården vann med 4-0. Skandal tycker jag. Och matchen var för övrigt väldigt lam och tråkig. Positivt var väl ändå att det var mer "fight" mellan spelarna, dvs tacklingar och slagsmål! Lite action måste det vara i hockey.

Jag är fruktansvärt trött och sliten nu känner jag. Vill bara självdö i sängen.

Jag har lite att fixa innan helgen också. Städ, tvätt, sortering av bokföring/dokument som numera förvaras på soffan i brist på tid och ork att föras in i års-pärmen.


You rock my world! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0