Köpa tofflor?

Jag är redan uppe! Var uppe kvart i tio pga tvätt tid, men vad gör det? Man får ut lite mer av dagen när man går upp i lagom tid. Även om jag föredrar sängen ändå, haha. 

Idag väntas träff med Moggis och Maggie, får se vad vi hittar på. Sen ska jag hinna med att träffa Daniel också är det tänkt, men det blir lite senare.

Och såklart vill jag träffa Kristoffer, får se om vi har tid att ses ikväll :) <3

Fri kryssning med Cinderella båten, Stockholm - Mariehamn. Någon som är sugen? 

Måste bara tillägga att jag totalt hatar toffliga människor. Jag kanske syftar på en speciell person. Men jag tycker det är lite fittigt att göra som denne har gjort. Tänk efter lite, innan det är för sent. Idiotiskt beteende. Fruktansvärt irriterande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0