Valentine's Day.

Alla hjärtans dag i alla ära. Överskattat.

Sov bara två timmar inatt, mellan 03.20 och 05.20, finns en anledning till varför det blev så få timmar också :)

Gick upp 05.20 och knatade iväg till bussen runt 05.55. Var på jobbet runt 06.50 efter en promenad i Sätra. Skönt ute imorse! Tiden gick, men Maria kom inte. Jag trodde hon hade sovmorgon, men icke. Hon hade försovit sig ganska rejält. 08.20 ringde telefonen på jobbet. Så jag fick fixa med alla rutiner själv på morgonen, ta upp alla 4 boenden, klä på och ja allt som hör till! Gick skit bra i alla fall. Och jag fick sluta två timmar tidigare, vilket var jätte snällt!

Spenderat större delen av kvällen på Wayne's :) Trevligt! Jag är glad!

Grattis till Ida som blir 6 månader idag! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sågen

inte överskattat fick god mat å fika här hemma ja :D iofs så gjorde jag maten och diana å ida bakade :P

2010-02-16 @ 12:20:14
URL: http://fredrik.xn--sgstrm-iua4l.se/25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0