Rövslickeri.. på hög nivå.

Jag blir så jävla trött, förbannad och ledsen. Jag är helt jävla slut i både kropp och själ. Är det meningen att jag ska jobba arslet av mig för att hon (ordinarie) som jag jobbade med i helgen går och tar raster var och varannan timme? Jag tycker fan inte det. Hur fan kan hon sitta på sina raster och ha gott samvete medans jag får slita som ett as....

Ordinarie personal har 30 min rast och vi som jobbar extra har 15 min på en hel jävla dag, 8 ½/7 ½ tim. Bara det att hon som jag jobbade med i helgen säkert hade rast i en timme sammalagt varje dag. EN TIMME?! Jag blir så jävla förbannad. Det finns fanimej en gräns. Bara för att jag går som extra, betyder inte det att man ska låta mig göra allt och själv kunna glida omkring. Detta gäller även ytterligare en som jobbar där, men hon är inte lika extrem som den jag jobbade med, men ändå.

Det är ett jävla rövslickeri. Så fort chefen är ute, då jävlar jobbas det, så dom kan visa hur duktiga dom är och "sköter" sitt jobb. Men i annat fall så gör dessa inte många knop.... åtminstone inte när jag jobbar med dessa.

Jag är så jävla trött på det där jävla stället. Vissa i personalen. Och chefen framförallt. Ta er i röven! Jag är glad att jag snart är därifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0