Saknad.

Har varit hos Ullis idag. Vi var ute och gick med Ida, runt Travet/Sätra/Willy's. Vi var ute och gick typ 2 timmar, otroligt skönt! Sen blev det bara mys på eftermiddagen/kvällen. <3

Imorn blev det tydligen jobb, 14.00-22.00, men jag ska jobba med Lisa, så det blir bra ändå. Kan dock känna att det var lite trist att jobba en fredag kväll, men men.

Lördag blir det FEST! Awesome!

Lillasyster och Lillebror åker ner till Pappa imorn. Jag vill också åka. Jag vill också åka ner och träffa alla mina nära och kära där nere. Jag saknar alla, och det är inte lite heller! Så mycket kärlek går inte att beskriva i ord.. <3


Du, du, du!

Dream Theater - Never Enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0