Glad?

Jaha, vad ska vi skriva här idag då?

Jag känner mig bara så himla glad just nu, och det kan ha med en viss person att göra :)

Jobbade kväll igår 14.30-21.00, med Andreas. Jävligt nice måste jag säga! Rock-klassiker hela dagen och massa festivalprat och sånt där kul! Bra när man delar samma intressen, typ rock. Den enda killen på jobbet också, stackarn. Men det gick skitbra i alla fall.

Idag har jag varit hos Sussie med Rasmus och kikat film! Ice Age 3, haha vilken jävla frän film! Jag älskar de där filmerna! Helt klockers! Sen kollade vi på nån film som jag inte minns namnet på.. Handlade om att få människor att inte känna någonting (sorg, glädje, lycka osv).. Sjuk, men bra. Sen kollade vi även avsnitt av serien Skins, BRA! Sånt gillar jag!

JAG VILL HA VÅR OCH SOMMAR FÖR FAN! Jag är så JÄVLA trött på vintern nu så jag kan SPY! Kunna gå klädd i vad man vill och slippa alla jävla vinterkläder... BLÄ och uffa buffa på det! STORT minus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0