Update.

Jag vet att jag är lite dåligt på att uppdatera här.

Jobbade som sagt i fredags, 14.00-22.00. Efter det åkte jag hem och vände. Blev Interpool med folk, trevligt. Sen gick jag och mötte Kristoffer och träffade hans kompisar :) Roligt gäng!

Igår var det tjejmiddag hos Ragnar med Skoog och Ronja. Blev typ fest, det kom folk osv. Ner på Old Saint's och umgicks med folk. Sen åkte jag och Kristoffer hem. Gick upp kvart i tre idag, skönt!

Mamma och Hans var förbi och lämnade saker och pratade en stund också.

Sen var jag och Dan ut och käkade på Spicy House, dock inte det bästa stället jag varit på. Men det var trevligt och underhållande om inte annat. Maffian bakom oss och en religiös sekt på sidan av, Gävle's motsvarighet på Knutby typ! Sen blev det hockey hos honom, Canada - USA, 3-2 till Canada


DU är det bästa som finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0