Träningsvärk!

Ja, jag vet en som kommer ha feting-träningsvärken imorn! JAG. Shit, jag känner det redan nu. Men fan vad skönt det är!

Var som sagt och gymmade idag med Sågen. Gick hur bra som helst. Blev bjuden på mat hos honom sen och så vart det film på det. Min älskade Inglourious Basterds. Kan nog inget annat än njuta av den filmen!

Sen kom storebror bus hit, Rasmus, fixade mat och prata en massa skit. Längesen vi sågs, så vi hade en del att prata om!

Och plogbilen rullar in här på gården samma tid varje natt. Mellan 02.00-03.00! Tur att man är vaken så man slipper vakna av det, haha.

Imorn får jag allt pallra mig upp 10.30. Ringa låtsaspappa och sen åka och handla med honom. Sen bär det av till jobbet 16.00!

Har suttit och pratat med en kille vid namn Kristoffer i snart tre timmar på FB. Mycket trevlig typ. Och han har världens häftigaste hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0