Stress..

Ja, igårkväll fick jag näsblod pga all stress som varit. Det var inte lite heller om vi säger så.. Det slutade med att jag fick trycka upp en tampong i näsan för att stoppa blödningen. Bra eller hur? Nej inte direkt. Ska man behöva få sånna jävla tecken för att man jobbar som ett as.. Ett väldigt dåligt tecken.

Gick bra på jobbet (boendet i Sätra) idag. Var på stan och shoppade, jag och Helena + en utav de boende. Jätte trevligt. Hur skönt som helst att få jobba där hela veckan! Imorn är det uppstigning 05.00 igen :) Gör inte mig ett dugg, jag älskar det där jobbet så det spelar ingen som helst roll.

Hur som haver, har varit hemma hos Maggie idag för första gånger, med Moggis såklart! Trevlig, och vi gjorde världens godaste kladdkaka, eller ja, jag bakade den.

Sen blev det en fika på Wayne's med Daniel :)

Har fruktansvärt ont i ryggen också. Usch.

Film
och en Chai-latte nu. Köpte Wayne's Chai-extract idag, så nu kan jag fixa egna hemma! Great!


Kommentarer
Postat av: daniel

tack för fikat! :)

2010-02-08 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0