Pump it up!

Blev hårdträning på gymmet idag, cykling 1 mil, gång typ 2-3 km i uppförsbacke, styrkalår, vader, armar, ja hela köret! Jag kommer ha sån härlig träningsvärk imorn :) SKÖNT!

Haft typ magkatarr hela dagen också, grymma kramper precis hela dagen. Usch, jag hoppas verkligen det släpper tills jag ska sova och att jag slipper det imorgon. USCH!

Just det, var ute till jobbet och hämtade mina matlådor innan träningen också. Bara det att någon hade tagit min ena så jag snodde någon annans ;P Haha. Sen blev det Ikea med Sussie och bror Rasmus :)

Var hem till Ragnar efter gymmet också. Mycket trevligt, blev mest skitsnack och annat kul. Sen fick jag skjuts hem, tack tack :)

Def Leppard - Love Bites


Queen - A Kind Of Magic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0