Melodifestival.

Så här tycker jag!

Låt nummer 1. Ola Svensson - Unstoppable - BLÄ.

Låt nummer 2. Jenny Silver - Aplace to stay - BIG NO NO, såg ut att vilja likna Madonna och det är bara NEJ!

Låt nummer 3. Linda Pritchard - You're making me Hot-hot-hot - Helt ok. Jag älskar hennes röst. Vet dock inte om låten håller. Men jag håller på den här!

Låt nummer 4. Road Salt - Pain of Salvation - Otroligt fin låt, mycket bra och jag gillar den. Men den håller nog inte i festival väg.

Låt nummer 5. Anders Ekborg - The Savior - As kass! Punkt!

Låt nummer 6. Jessica Andersson - I did it for love - Fin låt jovisst, gillar jag den? Nej!

Låt nummer 7. Frispåkarn - Singel - Melodifestival, Nej! Vi vet nu att du är singel.. Dock rolig låt.

Låt nummer 8. Salem Al Fakir - Keep on walking - Ingen riktig kommentar. För mesig kanske? Har aldrig gillat honom. Bolibompa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0