Damn..

Det börjar ta sig, jag kommer sakta men säkert tillbaka till vanliga dygnsrytmen.. Säger jag som sitter uppe mitt i natten nu, haha. Men.. jag sov i alla fall riktigt inatt och det är ett plus!

Blir jobb torsdag 14.30-22.00, fredag 14.30-22.00, lördag 8.00-21.00 och söndag 8.00-21.00.. Är sedan ledig till 26:e när jag och Ragnar drar till KRETA! :D

Ett besök kanske är att vänta?


Jag vet inte om jag borde eller inte borde..

.. men jag tycker om dig så fruktansvärt mycket. Du gjorde mig glad när du var här. Du gör mig glad fast du är så långt borta. Varje dag. Varför ska allt behöva vara så jävla jobbigt? Usch, det här mår man inte bra av.. Jag saknar dig.. Jag blir galen av att inte få vara med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0