Tatuerings-galen!

Ja, jag är nog fan det! På riktigt!

Gaaah, jag och Angust pratade om en tatuering som han skulle vilja göra.. en stor som ska sitta på höger vad! En döskalle som kommer upp ur en lilja med en fjäril som sätter sig på själva skallen. Jag tror att det kan bli fruktansvärt jävla coolt och snyggt! Vi får börja slipa på det där när jag kommer hem från Grekland! Men jag vill göra nu nu nu nu! Sen blir det på handlederna också före det stora projektet, jag vill göra nu nu nu också!

Grymt mysig dag idag för övrigt! Först stan med Ragnar och Skoog, köpte lite inför resan som jag behövde. Sen åkte jag och Ragnar och handlade på Maxi. Sen har jag varit på stan och träffat en som jag fikade med, sen blev det hotellvisit och youtube och en massa prat, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0