Börja om?

Ja, nu får vi sätta fart med bloggandet igen..

Har fruktansvärt ont i käften idag, visdoms-tänderna börja komma mer och mer.. Jag kan inte svälja, så idag blir det ingen mat. Jobbigt, eeh ja.

Och jag har ont nån annanstans också, men det är snart borta, tack och lov, tack vare mamma's tips. Men men, man får helt enkelt skylla sig själv när det gäller det där.. haha.

Grymt skönt att mamma inte brydde sig om piercingen igen i alla fall! ;D

Jobbar nätter inatt, tisdag, onsdag och torsdag.. 21.45-07.00, förutom att jag måste jobba över imorn till 11.00.. Fanns ingen som kunde jobba mellan 7.00-11.00.. Så vi får se hur jag mår imorn. Ska troligtvis träffa Niklas, det var ett jävla bra tag sedan, ska bli grymt kul!


Jag saknar min tiger.. Allt är så himla komplicerat pga situationen. Varför måste det vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0