I'm leaving.

Ja men hej, dålig uppdatering.com igen, jag vet. Har inte tid med sånt här.

Har inte gjort så mycket sen jag skrev sist egentligen. Har jobbar en del och varit med Kristoffer såklart! Det är så livet ser ut just nu, men glad är jag för det.

Blir i alla fall jobb i sommar, fick brev från verksamhetschefen igår. Och det blir antagligen på boendet som jag är på nu, awesome! Kan inte bli bättre.

Jag åker till Pappa om ca 2 ½ timme. Ska blir skönt och komma bort från Gävle och jobbet lite grann. Kommer dock sakna Kristoffer en massa, men det finns telefon och internet. Jag tror inte vi dör i alla fall.

Uppdatering om vad jag hittar på för bus kommer eftersom :)



Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0