Blekinge.

Torsdag - Kom fram och det blev mat hos pappa. Lite tv och massa prat och sådär.

Fredag - Jag och pappa åkte ut i skogen och kollade till våra båtar som ligger ute i sjöarna här. Skönt och springa runt i skogen lite faktiskt och det var riktigt fint väder.

Jag och lillasyster tog pappas firma-buss och åkte till Erika och hälsade på henne och hennes nyfödde son, jätte söt krabat.

Sen åkte vi och våldgästade Matilda mitt i deras påskmiddag. Stackarn blev ju helt chockad, haha.

Vi åkte till Sarah och hälsade på. Hon hade sällskap av Cecilia, LinaAlexander och Lennart (farbror). Blev massa mys och prat.

Sen blev det middag hemma hos pappa med Petra, och sen blev det film hemma hos henne.

Igår - Jag och lillasyster åkte till sötaste Matilda och hennes familj. Tog bilen till Sarah där det blev fika, prat och massa mys.

Åkte till Olofström där vi handlade mat och hälsade på en gammal barndoms kompis till mig, Angela. Har inte träffat henne på flera år, så vi hade en del att prata om.

Sen blev det mat och film mys och massa struntprat "systrar" emellan <3

Idag - Blev massa mys och ett tråkigt farväl. Man vet aldrig hur lång tid det dröjer innan man kan träffa gänget igen, förhoppningsvis inte allt för länge.

Storebror kom och hämtade mig och lillasyster, blev fika och massa prat där.

Nu ikväll blev det tv och sådär med pappa.


Kommentarer
Postat av: BusMus

(Y) tummen upp för detta :D

2010-04-09 @ 12:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0