Whoop.

Ja idag blev det en tur ut till mamma. Höll henne sällskap medans hon sydde. Syster kom hem från skolan. Blev en fika och sen gick hon och jag ut till vattnet och pratade en massa. Blev lite roliga bilder också. Kanske lägger upp dom om jag känner för det.

Hämtade Mli och sen dess har vi umgåtts. Jag gjorde en skitgod korvstroganoff till oss och mätta blev vi! Sitter och kollar på idol, Calle, Niklas och Erik gick vidare! 

Imorn blir det kanske bio med Skoog, jag hoppas! Annars går jag själv (skulle aldrig göra det men ändå).. måste se den! Tror den är skitbra!


Näe, det får bli en bildserie på min olycka idag.

 en jävligt vass brödkniv + mitt långfinger i hög fart 
 resulterar i massa blod och ett ganska rejält jack i fingret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0