Whooot.

Jaha, ja idag har jag vart på PFV och lämnat in papper, finns en helgtur jag kan ta, ska bara kolla om jag kan ta den så det inte krockar med andra jobbet.

Var ner på stan med Linnea och flummade runt. Letade bröllopskläder som hon skulle ha på sig på ett bröllop. Hittade faktiskt potensiella kläder till det. Skitfint! Och med Linnea stuk på det såklart!

Sen åkte jag hem till Skoog och hälsade på. Pratade lite och sen kom hennes mamma och hälsade på. Sen blev det en tur till Ica för Skoogis ville ha choklad. Sen åkte jag hem.

Nu sitter jag här och kollar på idol och har ont i munnen sen igår. Ganska bra program idag faktiskt. Jag hoppas på Calle, Erik och Niklas nu! Och sen väntar ju det bästa, nämligen Andra Avenyn.

Just det, fick iväg brevet idag med, hoppas det kommer fram innan helgen.

Åhh fyfan vad irriterad jag blir på vissa bilister. Jag svängde ut på en gata, och det var bilar parkerade i motsatt riktning (ej enkelriktat där jag körde) och så kommer det en fitta i en Saab från andra hållet och bara kör på. Blir så jävla irriterad eftersom det finns en trafikregel som säger att den som har "hindret" på sin sida ska vänta eller ja helt enkelt får flytta på sig...... Hon skulle ha stannat och backat tillbaka men valde att bara köra på och tvingade mig att backa flera meter. Kärringjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0