Heaven shall burn.

Inte gjort många knop idag. Var och hälsade på Skoog en sväng. Vi sprang mest nere i tvättis och pratade en massa. Och jag hämtade mina kära skräckisar som jag glömt där. Så nu blir det att titta på dom nån dag framöver. Hoppas att allt går bra för dig nu också, jag håller tummarna och jag kommer och hälsar på! <3

Var hem och hälsade på familjen en sväng. Gick bra idag. Käkade och sådär. Sen blev det lite flumm inne hos syrran.. hon ska nämligen ha klassfoto imorn, och eftersom det är sista fotot så ska det ju vara roligt och dom ska då vara NV-nördar. Hon såg skapligt flummig och rolig ut, haha sötfia <3

Är förresten mitt upp i Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden" för andra gången. Filmen kommer snart (18:e September) på bio och jag vill uppdatera mig om vad som händer i boken innan jag ser filmen. Jag läste böckerna i fel ordning (Flickan som lekte med elden (2) -->Luftskottet som sprängdes (3) -->Män som hatar kvinnor (1)) pga att pappa bara hade 2:an hemma från början, så nu jag har glömt. Ruggigt spännande i alla fall!

Vet inte riktigt vad som händer imorn, det visar sig. Ska fixa lite papper.

Be strong, hold on, antoher day will rise
Be strong, love is gone, heart is cold as ice
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är vell mysigt i min tvättstuga ;)

Tack vännen <3

2009-09-15 @ 11:53:01
URL: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0