Updatering --> Fyfan!

Mli kom hit runt 19-tiden, hon fipplade med min dator medans jag försökte skriva brev, men det gick inte så bra med skrivandet, så det blev en paus där. Får försöka fortsätta inatt. Brukar gå bättre efter 00.00 med sånt har jag märkt. Tror alla mina brev är skrivna efter den tiden faktiskt.

Tror bedövningen släppte efter 20.00 nångång..

Men vi åkte och hälsade på Angust sen i alla fall. Inte en dag försent! Var jätteroligt och se honom igen, efter 15 månader. Pratade en massa med honom och Matte.

Sen blev det mys hemma hos mig, bara jag och Mli. Kollade på Eden Lake. Helt okey, men psyko. Blev lite fika också, köpte en såndär almondo Daim-Apelsin, helt okey den med.

Imorn blir det annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0