Två dagar sen sist.

Söndag: Jobbade ju som sagt, gick jättebra tyckte jag och det tyckte Karin som jag jobbade med också. Får se vad chefen säger nu.. hon skulle höra av sig i veckan.. usch! Jag hatar att vänta..

Var med Li när jag kom hem, storbror kom också. Hade trevligt.

Måndag: Li färgade håret på mig, blev jättebra och det behövdes, sen åkte hon hem. Moggis kom hit vid 16-tiden och vi gick ner på stan och gick runt lite. Träffade på en gammal kompis till honom som vi gick och fikade med. Jättetrevligt och hon var rolig, hihi. Ett plus där! Gick hem och lagade mat, kollade film och sådär.

Idag: Har precis vaknat, och vi ska snart pallra oss ner på stan är det tänkt. Men det kan nog dröja en timme eller två till kanske? Moggis är lite trött verkar det som.

Syster kommer hem från Tyskland idag, springer nog ner på station och säger hej sen tror jag. Saknar henne.

Får se hur den här dagen slutar. Ska nog träffa Mli sen, hon har varit borta i 2 veckor nu, så henne saknar jag med jättemycket.

Jag vet inte riktigt hur jag mår, nånting är i alla fall fel. Men jag vet inte riktigt vad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0