Trött.

Jahopp, har inte skrivit sen i söndags. Men det beror mest på att jag jobbat mycket och att datorn fick något jävla ryck höromdagen/natten och vägrade starta. Men nu är allt under kontroll och skiten fungerar.

Jobbade igår på gamla jobbet. Trodde det skulle bli en lugn dag, men så blev det ju inte. Men men roligt att få jobba lite där också faktiskt. Omväxlande om inte annat.

Jobbade på nya jobbet idag igen också. Haha bara massa jobbprat tycker jag, men det är kul. Var mycket att göra men det gick bra. Jobb imorn med 12.00-19.00. Ledig torsdag, sen jobb fredag, lördag och söndag.

Just det, klippning på torsdag också! Nu jävlar åker det av.

Alla 4 killfavoriter vidare i Idol! Haha, vilken tur. Calle, Niklas, Erik och Jon! Jag bara avhudade Niklas igår när han sjöng, vilken röst och vilken skön låt.

Haha, jag och Dan var och handlade nu ikväll. Flummigt värre. Men roligt var det. Och visst kan man få ha roligt nån gång när man handlar? Tycker jag i alla fall. Lär ses snart igen. Tycker det dröjer bra länge mellan gångerna, men har man fullt upp på varsit håll så har man helt enkelt inte tid. Sågs ju iofs på festen i lördags, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0