Sötnos!

Skrev brev till Markus igår. Mitt brev har dröjt alldeles för länge.. Förlåt, men du vet varför. Inte långt kvar!

Läste i 3 timmar så fort jag vaknade idag, eller fort och fort, jag gick upp vid 11-tiden. Helt inne i boken, kan nästan inte lägga ifrån mig den. Herregud så bra den är. Men nu väntar snart slutet, eller ja, några timmars läsning till sen är det slut.

Ida är så söt, lill-fia! Var nämligen och hälsade på hos Ullis idag :) Var hemma hos henne först och sen åkte vi ut till min mamma och hälsade på för hon ville se Ida. Vi kollade på idol där, var inte så bra idag tyckte jag dock. Men det var trevligt. Sen åkte vi hem till Ullis familj och där var Perra, dom skulle sova där. Ullis och Perra har fått äckliga larver i sin lägenhet ;O usch! Tack för idag Ullis :) <3

Bjuder på lite Takida idag. Helt såld på nya plattan! Hur jag nu kan vara det.. inte riktigt min typ av musik. Men mår man såhär så går nästan allt att lyssna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0