Tid.

Eckerö med Mli idag! Var trevligt med hennes sällskap, men resten sög ganska hårt. Bara massa jävla pensionärer. Herregud. Jag blir så trött. Massa prat om "dagens ungdom" i brist på annat liksom.

Jag känner mig helt jävla känslomässigt off/mentalt orkelös just nu. Jag orkar inte. Det går liksom inte tvinga och pressa ur mig saker och ting, speciellt inte känslor. Är det så jävla svårt att förstå så fine, låt mig vara då. Det funkar inte. Resultatet blir att jag stänger av precis allting och det är precis vad som hänt nu..

För att förstå hur jag funkar, måste man känna mig utan och innan. Det är ytterst få som verkligen gör det. Ingen idé att försöka slänga massa saker i ansiktet på mig och tro att svaren ska poppa upp som väntat. Snarare tvärtom.

Jag behöver tid nu, mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0