Jobb och kalas.

Igår: Var med lillebror och käkade på Österns Pärla, jättetrevligt. Sen hyrde vi film och åkte hem till mig och kollade. Det blev "Shooter", skitbra film! Sen åkte vi och hämtade Li, jag ville ha sällskap när jag skjutsade hem lillebror. Hon och jag åkte till Kvantums parkering och satt där och pratade i typ 1 ½ timme. Blev att vi åkte till bomhus och satte och på en parkering där med och pratade. Klockan var 02.30 när jag kom hem tror jag.

Men tack gumman, både du och jag behövde prata och rensa tankarna <3

Idag: Vaknade 10.45. Gick upp och klädde på mig. Åkte till jobbet ca. 11.20. Började 12.00 och slutade 16.00. Skulle på Ove's 50 års kalas kl.17.00 så jag fick hoppa in på en toa på Köpis och fixa till sig så gott det gick och sen åka dit. Det bjöds å mat och dricka, och allsångs häfte fanns det, skit trevligt. Men det blev tidigt hem. Syster fick skjutsa hem mig eftersom jag drack. Blev att vi kollade på film.

Och imorn är det jobb igen, fast på mitt gamla jobb, ska bli kul! Börjar 14.00, så sovmorgon blir det också, och det behövs. 

Kommentarer
Postat av: Ullis

vill du vara med på party på fredag snuttan ? ;)

2009-09-28 @ 22:16:51
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0