Ibland har man tur!

Var med mor till Enköping idag. Hon skulle hämta en matta hon och Hans hade köpt till vardagsrummet, skitsnygg. MEN hon hittade såklart en till matta som hon ville ha i köket och köpte den. Och lilla jag fick en matta till köket att lägga under bordet, en grå-svart-vit med kinatecken, jättefin! Nu blir det till att måla om vitrinskåpet, bordet, stolarna och soffan i svart-högblankt! SNYGGT!

Kom hem vid 17.45, åkte direkt till Skoog och hämtade henne. Vi var på bio och såg Flickan som lekte med elden. Skitbra! MEN som jag sa om Män som hatar kvinnor, det fattas delar av boken. När vi kommer ut till garaget Oxen (för att vara exakt) så är garagehelvetet stängt! Och där inne står min bil. Jag hade såklart glömt att kolla när det stängde. Jag ringer Addici Security, blir kopplad till Gävle, det går toner och jag går runt på gatan. Vad händer inte, jo det glider förbi en Addici Securitas bil. Jag haffar honom och frågar hur mycket en låsöppning kostar. Han säger snällt att eftersom han redan är på plats så fixar han det åt mig ändå. Vilken flyt! Fick alltså låsöppning utan att betala de 300 kr det kostar. TACK så hemskt mycket!

OCH, jag har fått mer jobb, på båda jobben. I helgen, plus nästa vecka och nästa helg. My lycky day or what? :) Något glad! Och lönen trillade in på kontot nyss med, det ser jävligt bra ut!



Mina nya lampor, fick den runda mattan med samma färger som den stora till vänster, och den flummiga mattan med svt:s grejs tog jag kort på för att den just var så flummig och ful!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0