Fyfan.

Som sagt var till tandläkaren 14.30 idag, skulle laga två små hål. Tog bedövning, vilket resulterade att jag fortfarande (4 timmar efter) är bedövad ;O herregud! Jag får spunk. Har inte ätit något sen 12.. det börjar krisa med humöret känner jag. Och allt gick på 2290 kr.. vilket innebär att jag aldrig tänker gå till tandläkarn igen!

Nu sitter jag och väntar på Mli som ska komma hit och mysa med mig ikväll! Det behövs. Får se vad vi hittar på.

Och jag fick brev idag, efterlängtat! Ska se till att knåpa ihop ett tillbaka nu redan ikväll och inte dra ut med att skriva med 2 veckors mellanrum. Det är hela sju månader sen vi började skriva.. En lång tid. Och snart är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0