Jag är bra sliten.

Jobbat idag. Jobbigt och stressigt emellanåt, men det gick bra. Äntligen ledig, fast bara en dag. Är jävligt sliten nu efter 5 dagar.. och veta att man har 3 dagar kvar av veckan att jobba gör inte saker bättre.

Klippning blir det i alla fall imorn. Sen vet jag inte riktigt. Får se vad det blir. Bror flyttar imorn också. Tjoho.

Nu är jag hos Li. Flummigt värre. Jag och hon i en bil, det är så underbart, skriker ut, sjunger ut all agression som finns genom den underbara musik vi lyssnar på. Finns inget bättre! <3 Ska snart sova, får se om det blir något av med det, brukar inte bli det när vi ses.

Fick brev av Markus igår. Planering på gång. Får när planen ska bli verklighet och på riktigt. Pratade på phonet i fredags också, i hela 40 min. Roligt tyckte jag, eller ja lite flummigt kanske. Men vad gör det? Underbar, "kanske längre om det blir riktigt trevligt".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0