Väntan.

Jobbade 12.00-17.45 idag. Gick jättebra, fick sköta det mesta själv och sen stänga för Eva gick hem tidigare. Får se om jag hamnar på schema nu. Jag hoppas det i alla fall. Och sen gick jag in till Linnea på Cityfrisörerna och umgicks med henne en kvart. Sen skjutsade jag henne hem eftersom jag ändå skulle åt det hållet och så fick jag ju sällskap. Ska ses på tisdag och hitta på något.

Jag åkte till mamma på middag. En typisk söndagsmiddag, stek (långkok), potatis, sås och grejs. Inte ofta det blir sån middag, men när det väl händer så är det verkligen jättegott. Trevligt var det i alla fall!

Nu sitter jag här och vilar, eller ja tar igen mig lite. Har typ ont i ryggen, men allt för att man inte är van vid köksarbete. Men men.

Imorn ska jag till tandläkarn, fy helvete, DYRT! Och jag väntar på brev..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0