14 ½ timme kvar..

..ungefär, då händer det grejer! Grymt taggad inför det här!

Var ju faktiskt och köpte nya lakan igår på Jysk. Det blev två satinlakan med japan/kina stuk - drakar och tecken, sen ett bomullslakan Samurai - kina tecken, hade ett sånt sen innan, + ett svart underlakan som täcker hela sängen. Det var rea där så det gick att fynda. Men idag när jag bläddrade igenom Jysk's reklamblad så hittade jag något jag bara måste köpa... Haha.

Vart med Moggis hela dagen idag. Hittat på lite bus, kollat film - Män som hatar kvinnor, lagat mat och nu ikväll var vi hos Ögga och kollade film - konstigt namn som jag inte minns, men ruggigt bra!

Imorn blir det lite ärenden med Moggis, sen ska jag iväg med Skoog.

Uppdatering kommer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0