Var hon hög?

Jahopp. Blev ju bad idag. Och roligt hade vi. Våran boende var glad och nöjd så inget att klaga på där. Och jag & Lisa bestämde att vi skulle ses imorn på stan efter jag jobbat.

Gick hem från badet. Såg att nån snubbe från Gavlegårdarna var hos mig, och jag ville verkligen inte visa mig i lägenheten! Tycker faktiskt att stopp i avlopp (köket) är pinsamt. Så jag åkte hem till bror.

Han lagade lunch till oss medans jag lirade Guitar Hero Metallica, awsome! Gick till bibblan och kollade en del där, Satanist bibeln fick man tydligen inte låna hem inte.. Tog en fika på cafét där, varav vi hamnar framför ett bord där det sitter nån skum kvinna och pratar om en massa saker med sin utlänska familj (mannen och sonen) som borde ha spelats in.. Herregud vad vi skratta.. "Ja, en migrationsneger. Dom hade sex i 40 min, de måste ju ha tagit droger. Röka hasch. Ja, hon är deprimerad, hon har faktiskt fått en diagnos. Jag har käkat anti depressiva tabletter sen jag var 17 år. Alkoholister.  Ja, jag är ju stor, så jag kan slåss jag." Och en massa annat dravel.. Vet inte om hon var hög eller något. Sånna saker kanske man inte riktigt rabblar upp på ett café, eller?

Sen gick vi in i stan och jag shoppade. Haha, blev massa underkläder och sånt där roligt. Och tänk så roligt en bror och en syster kan ha tillsammans i en massa affärer. Flumm på hög nivå.

Nehe, nu ska jag ta tag i min storstädning här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0