Uppsala-shopping.

Ja, det var bara att gå upp imorse. Vi åkte 09.15 ungefär så vi var i Uppsala i bra tid. Blev som sagt en hel del pengar spenderade. Kul var det. Blev en lunch med vår bankman Gunilla också. Trevlig prick det där!

Jag kom i alla fall hem med en jacka som jag kollat på innan, rengörings serie från Åhlens, typ tre par örhängen från Kicks och lite annat.

Sen åkte jag direkt hem till Ullis & Perra och hälsade på. Fick ge Ida mat medans hon och Perra packade ner köket. Så mysigt så. Lill snuffan, hon är så söt! Och hoppas ni får det fint i nya lägenheten! Får hjälpa till lite nästa vecka när jag är ledig, bara säg till.

Nehe, kanske ska till och leta upp de där rackarns tv-dosorna som ramlat bakom sängen av nån anledning. Kan ju vara något bra på tv:n.

Och imorn jobbar jag tre timmar. Blir bad precis som förra torsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0