Trött.

Trött och sliten är jag. Det var hur mycket som helst på jobbet idag. Stressigt som fan, men det gick. Lite tufft när man jobbar själv till stängning, vet aldrig om det blir mycket eller lite folk. Jobb imorn 09.00-17.30 och 10.00-17.30 på söndag. Fick en extra dag till på måndag.. Men det ska väl gå bra, sen är jag ledig en vecka. Kan ju säga att det behövs efter 9 dagars jobb!

Inte gjort mycket sen jag kom hem. Har gjort matlådor - Lax och wokgrönsaker. Kollade på idol och nu sitter jag och har nyss kollat på veckoavsnittet av Riverside. Och nu är det dags för Andra Avenyn-avsnittet som jag missade i veckan. Sen skulle nog Mli kika förbi en sväng innan jag skulle till att gå och lägga mig.

Skulle verkligen behöva städa och tvätta. Men det tar jag på måndag, eller efter det. Får se om jag kan få nån tvätt-tid i tvättstugan. Hatar det där jävla systemet, men vad ska man göra?

Var och klippte mig igår. Blev skitbra! Orkar dock inte lägga upp nån bild nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0