Torsdag.

Jobbade mellan 10.00-13.00. Gick bra och det var faktiskt skönt och bada. Jag och Lisa hade i alla fall roligt. Bestämde att vi skulle ta en fika hos henne i Sätra nån dag nästa vecka. 

Efter det gick jag hem och tog en riktig dusch och sen vilade jag. Åkte till bror runt 16.30 tiden. Fick macka och te, dagens mat. Och sen kom mamma och co hem till honom och fikade, så det blev lite prat och sådär. 

Sen åkte jag ut till Moggis ett tag och pratade och tog en cigg. Skönt att få prata av sig ibland, fast det tycker vi nog båda två. 

Imorn blir det tvättis mellan 07.00-10.00. Sen bär det av till Hofors en sväng. Faktiskt med buss, för det är planerat att vi ska till Valbo, Jag, Jennie och hennes minsta son Martin och då kör Jennie. Fun!

Slut för idag, Over unt out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0