Tisdag + Onsdag.

Igår: Ja som sagt, det blev ju fika hemma hos sötaste Susanna. Mycket trevligt med mycket skitsnack och så. Sen hämtade vi Niklas på jobbet och skjutsade hem honom där Mathias och Anders väntade. Sen åkte vi tjejer ut på äventyr. Haha, det blev tapet-tittande. MEN det var väldigt roligt.

Jag åkte hem till mig och fixade käk. Sen gjorde jag annat. Sen skickade jag sms till Moggis och då var han hos Ögga och kollade på film, så jag åkte dit. Fick te också, mysigt!

Idag: Blev ändrade planer. Skulle åkt ut till mamma vid 10-tiden, men dem ringde från andra jobbet 8.00 imorse och ville att jag skulle jobba ikväll och jag tackar ju såklart inte nej. Så jag ska jobba 14.00-22.00 i Sätra ikväll. Wiie, pengar blir det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0