Städ och tvättning!

Var med mamma till tandläkarn imorse, så ingen sovmorgon första lediga dagen inte.. Men men, det gick bra. Jag tog en promenad ner på stan 08.15 så jag skulle vakna till liv, skönt var det!

Åkte hem till mig själv och pallrade mig ner med mina två Ikea-kassar (blåa) till tvättstugan och satte igång mitt 5 timmars tvättande. Och där emellan så städade jag av här inne, och gud vad fint det blev måste jag säga. Nu kan man släppa in folk.

Var hem till Linnea på en fika i hennes nya lägenhet, blev massa prat och sådär, jätte trevligt!

Sen åkte jag hem till Mli och hälsade på henne och Emina. Blev att vi åkte hem till mig och kollade på Gravedancers, bra och läskig film.. huuh.

Nu ska jag kolla på mitt missade avsnitt av Andra Avenyn, får se vad som händer.

Pappa ringde i söndags med, gud vad jag saknar honom! <3 Jag saknar allt där nere. Och jag vet inte alls när jag kommer kunna åka ner.. ..om jag ens kommer kunna åka ner innan sommarn nästa år.. Jag vill inte ens tänka på det, för det tär så jävla mycket att veta att jag inte kan åka ner när jag vill.. Fan! Jag hatar det här!

Jag hatar att inte ha en pappa att bråka med om vanliga saker (har aldrig bråkat om nånting), att kunna åka hem till honom och hälsa på när som helst, att bara kunna ta en fika med på stan, att kunna gå på bio-filmer som både han och jag gillar - ex Salander-filmerna (Millenium trilogin), att kunna disskutera böcker vi båda läser (kriminal romaner i alla slag).. Ja, bara en så enkel sak som att krama sin pappa varje dag..
 
Jag saknar det, Jag saknar honom, varje dag som går! <3

Kommentarer
Postat av: Mli

Hej gumman :D ring mig när du ser de här :)<3

2009-10-08 @ 13:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0