Sovmorgon.

Sov nästan 12 timmar inatt, varav ett avbrott vid 10-tiden då jag fick ett samtal.

Sen var det jobb idag med, också bara 4 timmar, men det räckte. Var med på den riktiga stängningen, 20.10. Ganska kul faktiskt och bra att jag fick vara med på det så jag kan det. För övrigt var det lungt hela kvällen så det var skönt.

Åkte och mötte upp bror och åkte runt lite. Kul och ses. Skulle ses på Lördag också.

Sen åkte jag till Li. Det blev så kort igår eftersom båda var så himla trötta, så vi fick ta igen det nu ikväll istället. Men lika bra gick väl det, för trevligt hade vi, eller ja flummigt kanske vi ska säga.


Jag är så glad att du finns! Du är underbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0