Sliten och trött.

Ja, det var ju jobb på dagens planering. 9.00-16.00.. Det var typ inte en enda lugn stund idag. En kvarts rast på sju timmars jobb, inte helt okey, men det är så det ser ut där.

Ett tredje jobb kommer nog inom kort. Inte illa må jag säga. Jag har tre och så finns det dom som inte har något. Haha, säger jag.

För övrigt har jag varit med Pappa och StoffeChurch Street och ätit, jätte gott men jag kände inte mycket pga förkylningen.. Sen blev det bio, Bröllopsfotografen, skit rolig och bra!

Åkte och hämtade Ramsus (bror) och hans Victoria och åkte med dom till Sätra. Såg Angust på vägen och frågade om han ville ha skjuts, så jag skjutsade hem bror och Vic, och sen lämnade jag Angust dit han skulle. Satt och pratade i bilen länge också. Blir kanske utgång imorn med honom, PS (personal söndag). Kul och se lilla token igen i alla fall.

Jaha, och det där blir jag så jävla trött på. Jag blir så less. Tro vad ni vill, för jag bryr mig inte! Jävligt onödigt och ta upp nånting som hände för ungefär två månader sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0